Lördagkväll

Igår hade vi det trevligt här hos oss med kortspel,musik,lite hokey(buu). Jad,kristina,dan och daniel åkte ner på krogen,vet inte riktigt när, gick in på stadshuset och satt där och surra och åkte hem vid kvart över 3. Gick och la mig brevid bubben i sängen  och sa att jag skulle vänta tills hickan försvann så skulle jag gå och klä av mig och tvätta bort smink och allt.., vid 9 imorse vaknade jag,tittade ner på mig själv och såg att jag fortfarande hade kläderna på mig :P kände hur seg och torr ögonen var(hade sovit med linserna),sminket var kvar i facet och alla lampor och allt var fortfarande tänt, jag kan ha varit lite trött :P. Hade ju även inte ställd nån väckarklocka så det var tur att jag inte började förns 12 idag :P . Men dagen har gått bra och när jag slutade klockan 21 kom bubben och hämtade mig och vi åkte på ica maxi och köpte lite godis och coca cola(so gooood) och nu sitter vi och kollar på den där nya actionfilmen med alla kändisar i :P och jag har ätit nästan en skål popcorn(också so gooood). Ska kika i kameran sen om jag fick nån rolig bild igår,tror jag bara knäppte hemma.. orkar inte kolla nu, jisses va trött jag är. Godnatt alla glada nattugglor.

En bild från dan iaf, jag och kristina på stadshuset.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR