Lördagkväll

Heej!

jag är så trött,så trött.. funderar på att gå och lägga mig,känns lite tidigt för att vara lördag men va sjutton. Dagen på jobbet gick bra, jobbade som sagt 9-18 och fick vara en hel del i mejeriet för att ingen annan orkar ta sig ann det :P Sen när jag slutade kom bubben,jonas och carro och hämtade mig och vi åkte hem till oss och dom gjorde mat medans jag sov i soffan,trötter. Det blev nån fläskfilegryta med pasta och vitlöksbröd. Sen har vi tittat lite på transformers, men jag orka inte titta,inte min typ av film :P men nu har dom åkt hem för jonas jobbar imorrnbitti. Och nu åkte bubben som skulle hämta sina päron och deras kompisar på södraberget.

Imorrn är jag ledig och det ska bli skööönt! Sen äre bara pang på en  ny vecka,ännu en vecka till med mejeri efter den här såg jag nu när nya schemat hade kommit idag :) alltså 2veckor till i mejeriet :) kung de,trots att det är jobbigt att kliva så tycker jag det är så skönt att jobba dag!

Näe,snart blire sängen,så äre bara. Trevlig kväll och godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR