Lördagmorgon

men kan jag få sooova! haha va trött jag är.

Igårkväll åkte vi på ica maxi med peter och handlade fläskfile,potatisgratäng och sallad och grejjer,lite gottis också :) osså åkte vi hem till peter och sandra och började laga mat osså kom danne,sen kom sandra. Så när alla var samlade så åt vi och sen åkte vi och hyrde film, det blev "en galen natt", haha den var ganska roligt,såklart.. det är ju steve carell :) Sen åkte vi hem direkt efter filmen och jag ramlade isäng.

Idag jobbar jag 9-18.. och efter det vet jag inte om vi ska va med jonas och carro men helst av allt skulle jag vilja sova.. tills på måndag ungifär :P MEN det går ju inte. Näe,nu äre väl dags att fixa nån frukost. Ha en bra dag så hörs vi väl senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR