Måndag

Ännu en dag i mejeriet avklarad, idag kom det också en hel del varor :P men absolut inte som i torsdags! Det är himla skönt för tiden går så fort, hinner inte änns ha så lång lunch som jag igentligen har. När jag hade slutat köpte jag en ramlösa och tog med mig en banan och började promenaden mot bubbens jobb trotts att jag hade huvudvärk. När vi kom fram hade han glömt bilnyckeln på en fabrik där dom har varit och jobbat idag så vi fick ta firmabilen så fick han sjutsa hem mig och hämta extranyckeln till bilen :P. Så nu sitter jag och väntar på han och embla så tror jag vi ska göra hemmagjorde hamburgare idag. Nu ska jag läsa lite reklam,hörs senare.


Ida - A princess diary ♥

SV: Härligt! :) skulle du kunna skicka bilderna till mig på mig mejl?


Blogg: http://pappasguldkort.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR