Måndag

Hej och hå.

Det har varit en ganska lugn dag på jobbet och när jag slutade så tog jag min lilla promenad över bron till bubbens jobb :) skönt. Sen åkte vi dirket och storhandlade och sen åkte vi hem och gjorde en mycket enkel men goood middag, en baguette med räkor,ägg,sallad,gurka och tomat! (jag hade tagit fram räkor tills igår när vi skulle göra pizza men glömde dom då så vi var ju tvugna att äta upp dom nu)

Efter maten var jag ut med embla en sväng och nu har vi kollat på halv åtta hos mig, sen kollade jag på idol tills nu när bubben vaknade då blev det ju ullared direkt :P Nu tror jag ska plocka fram lite fika,vi köpte varsin go´bit när vi handlade,blev en chokladboll för mig så den och lite te skulle sitta fint :) sen blire nog en sväng med embla till och sen sängen. Ha en bra kväll framför tvn eller vad ni nu gör ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR