Onsdagkväll

Hallåå!

Vi har hållt på hela kvällen med att installera nytt internett.. hur går det? how about värdelöst! funkar ju skit, jag skulle kunna sitta vart jag ville i lägenheten utan sladd till datan och va på internett,tror ni det går? neeee. osså skulle det va 100mb men det går lika segt som innan.. ja,mest skit då alltså. återkommer om det blir bättre :P

Annars då,dagen började inte så bra heller.. bilen gick inte att låsa upp så bubben fick hämtning av en på hans jobb :P jag tog bussen och efter jobbet gick jag över till hans jobb och några 100meter från hans jobb kom han syrra och plockade upp mig för hon skulle sjutsa hem oss. När vi kom hem gjorde vi korvstroganoff och sen tog vi en promenad och hämtade det förbannade modemet :P har pratat med bredbandsbolaget 2 gånger osså säger dom "nu kommer det att funka" osså gör det inte det,grrr. Aja,nu har vi missat alla roliga program som vi skulle se ikväll :P för nu är det dags för sängen.. 8.00 som gäller imorrn också, sen på fredag är det lite sovmorgon,börjar inte förns 12 då ;p.

Godnatt!


fia

hatar när internet krånglar.. hoppas det funkar bättre snart :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR