Onsdagkväll

Hej allihopa!

Idag var det jätte lugnt på jobbet,onsdagar brukar vara lugna men idag var det nästan så jag ställde mig rakt uppochner och sa "Meh,vart är alla grejjer?" haha. Men det var skönt,hann med allt jag skulle göra och sen tog jag bussen över bron(för idag hann jag inte promenera :/ ) tog bussen vid 3, gick till bubbens jobb och tog bilen och åkte till birsta och letade present åt lillebror julius och även skor åt mig själv :P hehe. hittade bara present åt julius dock :( ;P Sen åkte jag hem och bytte om,gav embla mat och sen packade jag in embla och mig i bilen igen och åkte till pappa och åt tacopaj,tårta,bullar och chokladrutor och massa grejjs. Julius fyllde 6år idag,börjar bli stor! Knäppte bilder men sen tog batterierna slut så nu kan jag inte lägga in dom på datan heller så ni får se en annan dag när jag har laddat den :) Nu ska jag kolla lite på idol och försöka hitta på nått att göra till matlåda imorrn.. hörs kanske senare!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR