Söndagen

Idag efter vi hade ätit frukost så åkte vi till birsta och gick på boom,hittade 2 supersnygga ljusstakar,har letat efter sånna men dom är så dyra. Sen släppte bubben av mig på birsta city och åkte hem medans jag gick där ;P fick med mig lite grejjer hem :) Sen kom han och hämtade mig igen och vi åkte tills hans mamma och pappa och fikade med dom och hans syster,vi fick varsin jordgubbsbakelse och chokladrulltårta.. satt inte helt fel ;)

En ansiktskräm och foundationsvampar.

En jättefin och skön tröjja..

Äntligen tog jag mig till å gick till frissan och frågade efter en glansspray,den kostade ju lite men jag tycker mitt hår behöver lite glans :) Den kommer från märket Sebastian,hoppas den är bra :)

Mina nya fina ljusstakar :) vet inte riktigt vart dom ska stå än men det visar sig ;)


Och nu har vi nyss ätit middag som blev hemmagjord pizza,gott! Vart enkelt idag med skinka,svamp,tomat och ost.


Nu tror jag att jag ska ut och promenera en stund innan det är ensam mamma söker,ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR