Tisdag

Hej Allihopa!

Dagen på jobbet i mejeriet har gått bra :) tror jag,det får vi se när beställningarna kommer ;) hehe,men det kändes bra. Och när jag jobbar i mejeriet så jobbar jag 8-15,hur skönt? :) den här veckan har jag den tiden tis-ons-tors och sen har jag den tiden mån-tis-ons-tors-fre i 3veckor ;) sen jobbar jag ju även nån dag på helgen,det blir mycket nu men det är kul också :)

Så idag efter att jag hade slutat så tog jag mig en lång promenad till bubbens jobb, alltså från centrum på alnö,över alnöbron och bort till johannedal ;) tänkte göra det varje dag då jag slutar 15 :) sen åkte vi och köpte mat på sibylla för vi hade glömt att ta fram nått ur frysen osså ville vi äta snabbt för sedan tog vi en promenad bort till mamma och per för att prata lite om thailand.. bara 2månader kvar!! helt sjukt! och på tal om det så fick jag hem 2 klänningar igår som jag tänke ha där nere :) visar dom nån dag när jag har tid.

Nu ska jag ta nått å fika och kolla lite på tv och sen blire sängen, 8.00 som gäller imorrn med. och juste,måste göra matlåda,blir soppa med ciabattabröd för oss. Godnatt!

Söta sockar jag fick av mamma..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR