Tisdagkväll

Har precis kommit ut ur en dusch, innan det var jag ut med embla på en promenad med lite jogging. Sitter nu i soffan med en kopp te och ett äpple :) Dagen på jobbet har gått bra och när jag slutade gick jag till bubbens jobb och sedan åkte vi och handla lite till middagen som blev tacos :) annars har vi bara varit hemma.

Imorrnkväll ska jag och Kristina på Ego och jag ska äntligen få prova Bodypump :) hoppas dom har bättre tempo än friskis & svettis, + att ego har mycket mer jympapass att välja mellan.

Haha det känns som att det inte finns något stopp på mig just nu :P går från jobbet till bubbens jobb varje dag,promenerar och joggar på kvällen och nu ego, men känner att jag är på gång nu. Jag känner hur sliten jag känner mig i kroppen för att jag är ovan men jag vågar inte vila för då är jag rädd att jag inte kommer upp igen :P .

På torsdag ska nog jag och mamma ha filmkväll för då ska bubben och mammas bubbe på hockey såklart :P Måste bara hitta nån bra film?! aja :)

Näe nu är äntligen kvällens hockeymatch slut så nu får man chans att se lite på tv :P sedan blire sängen,godnatt på er.

Mattes utslagna lill-hjärta :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR