Tisdagkväll

Hejsan!

Orkade inte skriva imorse,  så jag skriver nu istället ;P har inte så mycket att säga igentligen. Vi håller på å tvättar just nu,fanns väldigt dåligt med tvättider så det vart en kvällstid,tycker inte om å tvätta på kvällen,då vill man ju slappa framför tvn :P menmen,det behövdes. Innan vi började tvätta så åt vi middag som idag blev svampsoppa med trattkantareller och ciabatta till det,gottgott :)

Förövrigt gick dagen på jobbet bra, men har fått lite ont i huvudet på slutet dom senaste dagarna.. vet inte om jag anstränger mig ovanligt mycket eller vad det är :P lyfter ju hur mycke tunga saker som helst ju :P regnade lite på förmiddagen märkte jag men jag lyckades hålla mig torr på min promenad när jag slutade iallafall ;) Nu ska jag fortsätta titta på idol sen ska vi hänga lite tvätt,fixa kvällsfika och sedan titta på en serie vi tittar på . Sen blire sängen,får se om vi hörs nå mer innan.. annars godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR