Torsdag

Heej!

Idag har jag och bubben varit ute och gjort lite ärenden och shoppat lite :) vi var nere på HSB´s kontor och sen var vi på arken så Embla fick sina klor klippt och sen gick vi på birsta, jag skulle se om jackan jag vill ha fanns inne men alla färger utom den jag ville ha fanns :P suck. Och sen gick vi på lite andra affärer men hittade fasen ingenting! tråkigt när man väl vill hitta saker. Men sen gick vi på ikea och där fick jag handla ;) vi köpte nya lampor till vårt nya sovrum :) ska kanske ta mig tid att sätta upp dom ikväll,får se. Efter ikea åkte vi och köpte fika bröd och även lite grejjs till middagen idag. Så nu har vi nyss fikat och nu ska vi nog bara lata.

Bjuder på lite bilder från den nyan kameran :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR