Torsdageftermiddag

Åh,herregud. Jag är sliten :p har slängt mig i soffan efter en hektisk dag i mejeriet och en promenad till bubbens jobb, och nu känner jag att jag inte skulle ha lagt mig här.. hur ska jag orka upp igen?! :P hur ska jag orka laga mat..

Det har iallafall varit mycket att göra idag, jag höll på att prissänka varor ute i butiken som man gör varje morgon och när jag kom tillbaks in på mejerilagret så kunde jag öppna dörren och gå in 1meter ungifär,sen resten var PROPPAT med varor,stora fläskiga vagnar :P så det var bara att börja,dra ut allt och försöka möblera om någorlunda.. hade 30min rast på hela dagen istället för 1timme. Till slut var jag så irriterad på följesedlarna att jag ville börja gråta! Så 15.30 gick jag och snabba steg så ja hann till bubbens jobb precis 4 typ.

Men nu måste jag göra mat.. tror det blir wook med lövbiff. Ikväll ska vi nog bara vara hemma. Hörs senare!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR