Torsdagkväll

Inte lika rolig dag på jobbet idag, eller roligt och roligt,det äre väl men det var mycket idag, mycket grejjer och tiden gick fort, fick stanna 45 minuter extra så det vart ingen promenad idag :( men vi har tagit en promenad nu ikväll så det är lugnt :) Bubben kom och hämtade mig på jobbet osså åkte vi direkt på systemet,för imorrn äre party :) tjoho! Sen har vi varit hemma,städat lite och ätit varmkorv till middag ;P.

imorrn efter jobbet äre dags för spruta,uscha! tycker inte om sånt men vaccin ska man ha när man ska till thailand. Men som sagt, på kvällen äre party, med några från jobbet och fia, hoffmaestro på stadshuset :D

Nu har jag vispat ihop chokladpudding som jag väntar på att den ska stelna,muuums! Ha en trevlig kväll och Godnatt!


Madeleine

Är du intresserad av korsörhänge eller inte? :) behöver svar omgående! :) kika in mitt senaste inlägg så ser du varför! kram


Blogg: http://madeleinepeterssons.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR