Torsdagkväll

Hallådär!

Ikväll har vi tvättat och jäklar vad irriterad jag är att dom inte kan laga det trasiga torkskåpet! nu hänger det fuktiga kläder över hela lägenheten. (ja,mamma jag vet att det finns torktumlare men jag orkade inte :P) kanske får köpa mig ett torkställ, men har fasen ingen plats för sånt. Iallafall,bubben skötte mesta delen av tvätten den här gången för jag var ute och gick med embla. Innan det åt vi ju såklart middag också, idag blev det en mumsig höst-gryta med köttbitar,morötter och svamp :)

Dagen på jobbet vart som sagt lite längre idag,och nog fasen behövdes det, hade några grejjer kvar när jag gick hem så hoppas det inte kommer allt för mycket varor imorrn,men det gör det säkert :P, men det gör inget,hade kvar typ 5 äggkartonger så.

Aja,blabla.. kom nyss ut ur duschen och funderar på en kopp te eller om jag ska skita i den, börjar få lite ont i halsen,eller det kittlade till förut när jag svalde,sådär som det brukar kännas när man blir sjuk,hoppas jag slipper. Jäklar va trött jag var imorse föresten, haha sjukt. Ihelgen får man sova! Aja,ska sluta babbla nu. ha en trevlig kväll och godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR