Fredag

Hejhejhej.

Hur står det till? Med mig är det ganska bra.. tror att förkylningen kanske börjar släppa lite? har köpt c-vitamin nu som jag har tagit sedan igår.

Idag har jag inte gjort så mycket, försökt städa lite.. varit ute på en promenad med embla och just nu är det OC men paus. Sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan plockar F upp mig så ska vi på affärn och se om det finns nått spännande att stoppa in i ugnen(eftersom vi fortfarande inte har nån fläkt på väggen ;P).

Måste rekommendera den här blomman som jag alltid köpte förr, nu har jag bara en men dom är så bra för även om dom ser helt död ut och det känns som att man ska slänga den så är det bara att vattna så är den pigg efter ett litet tag igen ;)

Så här såg den ut vid 12.30 idag så jag vattnade den..

Så här såg den ut vid 14.30! bra va ;P


Ha en bra fredag allihopa!


Mumsan

...du kan ju lägga in en bild på dina murgrönor också :)

Hanna

Dom går inte att rädda..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR