Freedag

Hallå!

Igår skrev jag inget för jag orkade inte, jag var på dagis till strax före 1 sen orkade jag inte mer, halsen blev inte bättre och jag började känns mig allmänt sjuk, så jag fick åka hem. När jag kom hem låg jag i soffan tills F kom hem, låg i soffan en stund till sen åkte vi och åt spagetti och köttfärssås hos mamma :). Fikade lite och tittade på semesterduellen och sedan åkte vi hem.

Idag fick jag ju sova lite längre, klockan var väl strax före 10 när jag vaknade, kanske aningen bättre i halsen men snorig nu då, fan. Orkar inte vara sjuk, så tråkigt.

Idag ska golvgubben komma och spackla golvet :P får se om han kommer. Sen har jag tvättid och ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte vad vi ska äta (vi har ingen spis nu) men ja, det löser sig alltid.

Ha en bra dag ska jag snyta mig och lägga mig i soffan innan jag måste ut med embla.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR