Kaos

Det hade jag totalt glömt, vi skulle ju ha en ugn och diskmaskin! När gubbarna kom med köket förut idag blev det en liten chock för jag hade inte riktigt räknat med plats för det :P Så det står just nu i köket.. och i köket får ingenting stå i morgonkväll så dom måste in till vardagsrummet med allt annat. Tyvärr har jag slut på batteri i kameran och inte en aning om vart laddaren är för tillfälllet :P annars hade jag visat hur det ser ut här. Lång lista som man själv fick pricka av, absolut inte det lättaste men den verkar stämma. Samtidigt som det känns som världens kaos måste jag säga att jag blev chockad över vad lite kartonger det var, så det kanske inte stämmer ändå :P haha,det märker vi. Ganska mycket som vi ska byta ut också, eftersom vi upptäckte ett skåp som inte kunde stå där det var planerat och då blev massa annat också bytt, men samma luckor.. bara hyllorna i skåpen som är annorlunda.

Det blir mycket surrande om köket här nu men just nu är ju det vad som händer här i vårat liv så det är det jag har att berätta om ;P

Som sagt.. brist på bilder så här kommer 2st från våran maskeradfest i vintras..










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR