Lördag

Godmorgon!

Jag har inte nyss vaknat nej, vaknade strax före 10. F har mycket på jobbet å var tvungen att jobba klockan 8 imorse men är påväg hem nu :) När han kommer ska fika och lite sådär sen ska vi nog ut och kolla på golv och grejjer, jag glömde nog säga det men i torsdags var vi och beställde kök :) Det kommer om ca 3 veckor och då ska allt vara rivet och golvet ska vara lagt och allt, så nästa helg är det planerat att vi ska börja med allt.. spännande!

Igår hade vi som sagt besök av mamma och per, vi bjöd på ostpinnar med örtdipp till förrätt (såg det på halv åtta hos mig en gång å var tvungen att prova, supergott var det!) och till varmrätt blev det allstar kycklingpasta :) gottgott. Till efterrätt blev det popcorn till filmen som var The next 3 days eller the last 3 days :P kommer inte ihåg :P. Den var ganska bra, lite seg i början men annars bra :)

Näe,nu ska jag gå och fixa fika, ha en bra dag så hörs vi senare kanske!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR