Lördagkväll

Halloj!

Igår åkte vi till mamma och per efter att dom hade rivit ner hela köket,allt är borta nu förutom kyl/frys och spis. Så det ser ut som ett helvete oh det är lite små jobbigt att bo mitt uppe i det här men. När vi kom till mamma och per så skulle grabbarna titta på hockey så jag och mamma åkte och köpte mat, biteline! Och jag körde i stan för typ första gången sen jag tog körkortet :P och fick även köra mammas bil, eller fick och fick.. jag blev tvingad :P och den är ganska ny så väldigt olik våran :P men det gick bra :) Sen åkte vi hem till dom och åt och kollade på en film och sen gick vi och la oss, vi fick erbjudande att sova där så det kunde vi ju inte tacka nej till i den här röran :P Vaknade imorse och fick en brakfrukost och sen blev det en sväng på birsta, sen åkte jag,F och hans pappa hem till oss och kämpade in massa plankor och stora gipsskivor och det gick ju det också ;)

Nu ikväll har vi varit hos F´s mamma och pappa och ätit grillat! jajamen, första grillningen för iår :) gott vare! Efter det åkte vi och köpte godis och nu är vi hemma och ska titta på film. Ha en bra kväll allihopa.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR