Måndag - i did it!

Hallåhallå.

I fredags var jag och klippte mig, blev inte nöjd och fick komma tillbaks idag. Nu är det kort, kort på riktigt.. har inte tagit nån bild än men kan säga att tatueringen i nacken syns när jag har utsläppt, vilket är kul för det trodde jag inte, fint att den tittar fram :) Det är väldigt kort nu som sagt och ovant, har köpt ett löshår som är är på väg hem till mig nu för jag måste kunna ha långt hår när jag vill.. men jag får nog vänta lite ändå för jag tror att det är för kort för att löshåret ska fästa :P.

Annars rullar det på här i köket, har snart målat färdig första fönstret.. sen är det bara ett till och en dörr ;) Mamma lekte fotograf igår och förevigade renoveringen..↓

Per och F´s pappa river kakel

Per och jag i bakgrunden

Mamma hittade en rolig spikpistol och F i bakgrunden :P






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR