Onsdag

Hejhej.

Idag har jag haft mammas bil igen, slängt mer skräp och efter det åkte jag och mötte Johanna i birsta. Men innan jag åkte skulle jag lasta in skräpet i bilen och lyckades låsa mig själv ute, tog bara med bilnyckeln.. inte hemnyckeln! fick ringa på grannens porttelefon.. som inte funka men kom in med en annan som kom och skulle in :P. Aja, till slut kom jag iväg som sagt. Jag och Johanna gick runt på birsta en stund och kikade.. hittade mycket fint, bland annat ett par byxor.. jag kanske måste ha dom! jag hade ju sönder mina svarta jeans leggings så jag behöver faktiskt nått liknande.

Uppdatering på köket; 7.30 var per här imorse och lämnade en spånskiva och 10 minuter senare kom elektrikern (jag var vaken tidigt idag :P), han fixade som sagt massa uttag och strömbrytare. Sen har teamet varit här från 16 till 22 och jobbat, (herregud hur ska vi kunna tacka dom för all denna hjälp, utan dom alla hade det här varit omöjligt.) alla bänkskivor är på plats, alla hyllplan och luckor är på plats. Ugnen och spisen är på plats (vi kan dock än så länge ändå bara steka eftersom vi måste ha nya special kastruller.. bara en av det gamla vi hade kunde vi behålla och det var en stekpanna :P och fläkten är inte på plats eftersom det saknades filter så då känns det ju dumt att steka också. ) Diskhon och kranen är på plats. Så det som är kvar att sätta upp är 2väggskåp och fläkten.. sedan är det finslip kvar. Det börjar likna något nu ;) det blir bra!

Fick ett samtal när jag stog i provhytten förut från dagis.. så hela vecka 19 ska jag vara dagisfröken. Det blir ju bra. Är inte speciellt trött just nu men finns inget på tv så det blir nog sängen ändå. Godnatt på er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR