Onsdag

Hej Onsdag.

Igår tog vi som sagt en promenad bort till mamma och per och tittade först på plastikturistern och sedan DH, boysen tittade såklart på sport medans det var DH :P Fikade lite och sedan var det bara att promenera hem igen.. i regnet! härligt ;) När vi kom hem gick vi och la oss.

Idag vaknade jag tidigt av att telefonen ringde, klockan var närmare bestämt 8.30 tror jag. Det var iallafall dagis som ringde och frågade om jag ville jobba nästa vecka tis,ons och tors, så det tackade jag ju ja till :) Och när jag ändå var uppe så gick jag ut på en härlig promenad och om ett tag är det dags för promenad nr 2!

När F har slutat tror jag vi ska åka och titta på tapet, ja.. för typ 5 gången :P men vi måste ta och bestämma oss nu för snart ska den upp! men jag vill vara helt 100% på tapeten för den kommer ju inte kunna bytas den närmsta tiden. Men det blir nog bra.

Gårdagens goda middag, pasta med rödlök, purjolök, skinka, grädde och broccoli. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR