Skärtorsdag

Hallådär!

Tänkte säga att vi lever, vi har sovit hos F´s mamma och pappa inatt eftersom det ligger ett stort köksbord på våran säng + att det är allmänt jobbigt att bo i våran lägenheten just nu när man måste slingra sig fram emellan alla saker. Men Vi var uppe med tuppen imorse och åkte och damsög golvet i köket och släppte in golvläggaren, Sen åkte vi hit igen och sen till systemet och handla lite sen hem och tittade på det nya golvet, det blev så hiiimla fint :) vi är super nöjda! Sen åkte vi en sväng på mcdonald där det blev en mcflurry för mig :) gottgott.

Och sen nu ikväll har vi fått mat här hos F´s föreldrar där vi även tänkte sova inatt, det blev grillat idag! Efter det tog vi med hans föreldrar så dom fick se golvet och dom tyckte också det blev jätte bra. Nu kom danne hit och vi tänkte ta en liten sväng med bilen, runt ön eller nått.

Föresten, jag är fortfarande lika förkyld, har sovit nån timme idag på dagen också men det vägrar försvinna.. har nog aldrig varit så trött som jag är nu förtiden, förr kunde jag aldrig somna mitt på dagen, nu är det inge problem. Hoppas det släpper snart annars måste jag till sjukan och titta om det kan vara nån allergi.

Ha en bra kväll nu så hörs vi!


fia

jag nyser typ hela tiden och snorar så funderar också om det är någon typ av allergi :/ störigt


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Jaa,fan blir aldrig bättre heller!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR