Söndag

Hallådär!

Såg nu att jag inte skrev något igår :p Men igår målade vi lite på köket,åkte och köpte mer färg och sedan var vi ut och åt middag hos F´s mamma och pappa, sen mötte vi upp danne och åkte och köpte godis och grejjer och åkte hem till oss och kollade på Den perfekta stormen som gick på tv.

Idag fick jag sova länge.. till 11 nångång, klev upp vid halv 12 och käkade frukost och fortsatte måla och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte ut på birsta och gick runt,shoppade.. jag fick ett par nya joggingskor, reebok easytone blev det :) Jag valde svarta för att man inte ser smutset på dom och för att dom var snygga! :) Dom känns riktigt bra så hoppas dom är det med! Tack snälla mamsen för dom,välbehövda! ♥ köpte även ett par nya mysbyxor för att jag har två st, ena är det hål i och dom andra är det massa färg på ;)

Sedan kom F och mötte oss på birsta och då gick vi alla 3 och fikade lite på waynes och sedan skulle mamma hem och vi åkte ut till F´s mamma och pappa på middag ännu en dag, idag blev det grillat,inte helt fel :) Nu sitter vi hemma och kollar på Det blir bättre, med massa godis och popcorn och grejjer!

Ha en mysig söndagkväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR