Söndag - påskdagen

Hej.

Igår hade vi en jätte trevlig påskafton hemma hos mamma och per. Vi kom dit vid halv 6 och sen kom sebbe så vi kunde äta, det var jag,f,sebbe,mamma,per,amanda och pontus.. och desire som kom senare. Vi fick påskbuffe med massa lax,sik,snittar,sill,ägg och sedan varmt vare jansson,köttbullar,prinskorv och potatis. Mycket gott var det. Till efterrätt fick vi en kladdkaka med dumle i, mycket god den med. Resten av kvällen spelade vi Alias och drack drinkar och cider och käkade en massa popcorn ;) en härlig kväll. Tack för den ♥

Idag har vi ägnat våran vakna tid åt köket,såklart. Vi har skruvat ihop alla stommar utom 2 tror jag. Nu håller F och hans pappa på med dom första lådorna och lådfronterna. Tidigare idag var hela gänget här, mamma,per och hans 2 barn och skruvade alla stommar (inte amanda då för hon ville ju titta på barnkanalen). Sen fick vi ta en sväng på ikea för att köpa tassar och en borrmall och där passade vi på att ta en korv för vi var så hungriga :P . 

Det är jättehärligt väder ute idag, önskar att jag vore frisk för då skulle jag kunna gå lite lättare kläd och njuta av vårvärmen helt! Jag är fortfarande inte ett dugg bättre i förkylningen så jag börjar fundera vad det kan vara. Ni får stå ut med det tråkiga att bloggen är utan bilder nu, ska försöka rota fram laddarna!

Nu ska jag inte sitta här utan jag ska väl gå och hjälpa karlarna ;P hörs senare kanske!  





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR