Söndag

Igår körde vi lite cider och drinkar här hemma, jag,F,danne och fia. Spelade tp och rita och gissa, "Hej jorden,du är liten" haha. Fia och jag åkte ner på stan men gick aldrig in nånstans utan åkte hem ganska snabbt. Åt lite tacosrester och gick och la mig. Imorse vaknade jag med huvudvärk men nu mår jag prima :)

Vi tog en sväng ut på birsta för att kolla en sväng till efter golv och tapet, så himla svårt! men det börjar närma sig så vi måste bestämma oss :P Vi lyxade också till det med en big mac meny var på Mcdonalds till frukost/lunch, gott! Sedan tog vi en sväng ut till F´s mamma och pappa och fick en kopp kaffe och surrade en massa.

Nu ligger vi och slöar i soffan och ska snart åka till pappa på middag för han fyller år idag, Grattis pappa! Sen blir det hem och kanske börja rensa nått skåp i köket och sedan film och godis! Vilken härlig söndag! Ha en bra kväll ni med :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR