TGIF

Thank god its friday :)

Hej på er.
Idag har vi tråkigt väder här uppe i norr igen, grått och förut imorse så var det nått snöblandat regn, som inte fastnade på backen iallafall tack å lov. Jag har fortsatt städat ur skåpen i köket och nu är alla tomma förutom skåpet med kastruller, vi måste kasta allt utom 1 stekpanna eftersom vi kommer ha en induktionsspis sen :P känns dumt att kasta allt men dumt å spara när det inte går att använda :P.

Just nu sitter jag och målar naglarna i franskmanikyr. Väntar på Per och mattgubben som ska komma och visa lite olika mattor och mäta. Hoppas att dom kommer snart för jag ska ju iväg och klippa mig också. Sen hämtar F mig och då åker vi hem och per kommer hit och då ska köket ner. hejochhå. Det är saker överallt just nu, jag får nog vänja mig ;P.

Hörs senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR