Tisdag

Den här satans förkylningen vill inte släppa! Mår inge bättre alls, lika snorig och äh! irriterande, jag är liksom aldrig sjuk i vanliga fall och nu 2 gånger på typ 1 månad.

Men trots snoret så måste jag ju ut, dels för att Embla måste rastas och för att jag hade lite papper som skulle postas så vi fick ta oss en promenad bort till skönsbergscentrum och tillbaks. Nu ska jag städa upp lite för att göra plats tills köket kommer om några timmar och sedan ska jag ställa mig i duschen, dra på högsta värmen och bara stå :P.

Föresten blev tapetseringen färdig igår, tapeten är så fiiiin :) supernöjd med den. Tror faktiskt att jag väntar med å visar tills allt är färdigt ;)

Ha en bra dag nu allihopa.

Idag är det lite gråare väder så då passar det ju med lite sommarbilder ;P









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR