Tisdag

Hallådär!

Först och främst.. förkylningen håller i sig! Idag har jag köpt hostmedicin så får se om det hjälper mot den hemska hostan jag hade inatt!

Idag har jag fått lånat mammas bil för att jag hade massa skräp att slänga och ett möte med jobbcoachen. Var även hem till mamma och per och gick ut med Ihza. Efter mötet med jobbcoachen var jag en sväng på maxi och handlade lite till middagen, blir mackor :P eller ja.. baguetter med fyllning så lite mer matigt ;) (snart kan vi laga mat igen, fantastiskt!) och sen åkte jag hem och gick ut med embla.

Lite uppdatering om köket.. alla stommar är ihopskruvade, dom flesta lådor är på plats och resten som ska dit är hyllplan och luckorna. Ikväll kommer teamet hit och ska sätta upp dom ska upp på väggarna och förmodligen försöka få dit bänkskivan och sånt. Igår var vi och köpte fläkt så nu har vi den också, blev lite strul när vi skulle köpa den för vi såg på kvittot efter att den var dyrare men sedan märkte vi att det var vi som hade tagit fel och som tur var fanns det en lääängst upp på hyllan uppe vid taket så en kille fick åka lift upp och hämta den ;) det är den ända grejjen vi inte köpte på ikea för vi hittade ingen fin på ikea. En annan sak.. vi fick fel ugn, inte mycket skillnad på dom alls,jag tycker nog att den vi fick var finare än den vi skulle ha, F ville ha den vi skulle ha men den fanns inte i lager så vi behåller den vi fick. Imorrn kommer elektrikern och kopplar in allt och sätter dit uttag och strömbrytare. Oj,vad mycket jag skrev :P haha aja.. återkommer om det när det har hänt lite till :) 

Nu är det OC på tvn men jag har missat så många avsnitt nu :/ men jag tittar lite ändå imellan åt ;) Ha en bra dag nu!

Jag har rotat fram laddaren till kameran så jag bjuder på en dålig bild på mig med det nya håret ;P


Fia

Håret blev jätte fint :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Thank youuu :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR