Torsdag

Jisses det är redan torsdageftermiddag.. men det är ju kortvecka och det känns.

Idag känner jag mig liite hängigare än övriga dagar i min förkyling, ringde vårdcentralen förut som tyckte jag skulle avvakta till början på nästa vecka å se om det blir bättre. Så nu ska jag dricka mycket och köpte c-vitamin eller nått för nu är jag trött på det här!

Snart kommer F hem från jobbet och då ska vi direkt ut och äta lite middag hos hans föreldrar sen ska vi på ikea och köpte lite lampor och sånt till köket. Det var ju kampanj när vi beställde köket så man fick presentkort och det är ju jättebra nu när vi ska köpa allt sånt, lampor och lite inredning till lådorna.

Rörmockaren var här idag och skulle fixa under diskbänken som vi inte lyckades göra själva igår, men han hade inte rätt grejjer så han skulle förhoppningsvis tillbaks imorrn så vi får vatten i köket också.

Ha en bra dag nu.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR