Livingroom

Jag skulle ju visa bilder på mina "nya" vardagsrumsmöbler. Som vanligt är jag för ivrig när jag börjar med något projekt så jag hinner inte med mig att ta före bilder.. men när jag hade rensat tvbänken från allt som var i den kom jag på det och det här är den ända bilden innan som jag har ↓ har en hylla ovanför tvn som var i samma färg.

Jag skruvade dit några ben så den kom upp från golvet (mycket bättre!), målade den och tog bort en "planka" i den så att hemmabiogrejjen och allt annat fick plats i den istället för på den.


Jag tycker om små blommor lite här och där och naturmaterial som tex här, sten. dom här tre har jag och F plockat på en strand i härnösand där hans farfar bodde.

på den övre hyllan står en till blomma(älskar den gröna färgen på krukan!) och våra fina Thailandsalbum som jag har gjort, love them to!

och en fin lyckta hängandes från taket i hörnet.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR