Måndag

Men hej,

Var nyss ute med embla och kände höstvindarna.. nog för att det är typ mitt i natten, då brukar det vara lite kallare.. jag veet. Men man kan inte förneka det ändå.. hösten är på väg. Suck! Förövrigt idag så har vi varit ute på birsta efter middagen och kikat lite och sedan åkte vi hem och fikade. Och nu sitter jag här och mår illa, bara sådär liksom, har en väldigt mysko mage, kanske måste titta upp den nånting.

Jag mår förövrigt ganska dåligt och kommer att ta en liten bloggpaus, eller paus och paus.. jag tänkte sluta med onödiga inlägg om vad jag har gjort på dagen när jag ändå inte gjort nånting speciellt. Det känns som att det går lite dåligt för mig nuförtiden.. har varit arbetslös väldigt länge nu och det tär på en.

Däremot ska jag slänga in lite bilder på vardagsrummet här framöver, blev ett helt nytt rum efter mina projekt :). Annars ser jag fram emot helgen, det blir såklart en sväng på selånger med F och även fest med ica gänget!

Så, ha det bra nu så hörs vi när vi hörs.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR