Onsdag

Men hej.

Har precis varit ute på en promenad med embla, tog på mig påtok för mycket kläder märkte jag när jag väl var ute :P. Annars just nu sitter jag vid datan och diggar till en massa musik, men vad jag igentligen ska göra är att dammsuga, tvekar inte en sekund på att man skulle kunna få ihop en kofta av allt hår på golven! Sen måste jag även riva fram några kläder och sånt att packa ner, vi drar ju till fjälls ikväll. Men jag ska göra allt det.. snart..

Igår var vi och firade mamsen eftersom vi åker bort ikväll, jag hade gjort en tårta åt henne som jag tyckte blev så ful :P men alla andra sa att den blev fin, förmodligen för att man med någorlunda hyffs inte kan säga annat ;P.

Idag fyller min fantastiska, fina mamma år, så Grattis till henne ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR