Onsdag - Happyface!

Ååå, idag är jag världens happyface! Imorse när jag precis hade somnat om efter att sjutsat F till jobbet (06.30 :P) ringde min telefon, det var nån från mittuniversitetet som sa att jag hade kommit in på programmet jag hade sökt.. JAAAA, JAG KOM IN! Haha, jag blev alldeles skakis och hoppade upp ur sängen och sprang runt som en dåre efter hemtelefonen och ringde mamma och berättade, vi började gråta lite :P. Sedan ringde jag och F och han blev jätte glad  han med. Och imorrn börjar jag! herregud. Alla andra började ju i måndags men jag har ju fått min plats för att nån tackat nej eller hoppat av så jag får hoppa in nu istället. Helt galet! Och ikväll ska jag och mamma fira med att gå på bio och se filmen Bridesmaids.

Det är Programmet för Psykisk ohälsa - särskild komplicerad problematik jag ska läsa!

Nu blir det en prommis med embla snart sen ska jag nog fira för mig själv med lite te och en muffins kanske ;) Ha en bra dag!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR