Onsdag

Hejsan!

Igår klagade jag över att jag inte hade nån bil så jag kunde ta mig till nån strand(vi hade jättefint väder hela dagen igår). Men som tur är så funkar ju balkongen alldeles ypperligt att sola på :) Tog även en extra promenad utan embla igår, det är väldigt skönt att promenera utan hund ibland, det märker man ju inte om man inte har hund. Våran lilla stackare har föresten tratt just nu, vi tror att hon har våteksem eller svamp mellan trampdynorna, så vi har ett skumm som vi smetar på lite då och då under tassarna och sedan på med tratten för att hon inte ska slicka där. Stackarn, visar en bild imorrn kanske :P.

Men idag har jag haft bilen, typiskt då jag ändå inte kunde åka på nån strand, vi har haft kanon väder även idag men jag fick åka hem till mamma och titta till morfar och värma mat åt honom (han bor där för att han mådde lite dåligt av nån ny medicin.) och sedan vill jag inte lämna embla ensam med tratten på sålänge så jag åkte hem till henne direkt.

Näe,det får nog bli sängen ganska snart, har lite ont ihuvudet. Godnatt!

Två bad-hundar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR