Söndag

Hejsan.

Den här helgen har bara varit lugn. I fredags kollade vi på nån ganska dålig svensk film om krig. Och igår var F ute och körde småbil och jag låg mest i soffan och käkade popcorn och godis och kollade på en film som jag tyckte verkade bra på reklamen men den var lite seg så såg inte hela, avslutade kvällen med lite Donkey kong ;) Håller på och klarar en bana som vi har kört hur många gånger som helst! haha. Var även och fikade hemma hos mamma igår med henne och morfar.

Idag har jag och mamma varit på Birsta, letat blommor till stugan, har jag sagt att mamma köpt stuga? Hur bra som helst! :) supermys. Var en sväng på birstacity och ikea också, hittade lite smått och gott och åt en varsin franskhotdog. Nu har jag precis kommit hem och ska pyssla lite med allt jag köpt idag. Ha en bra kväll!

En ram

En liten blomma

Ljusstakar

Köpte även en pysselgrejj på panduro till en tavla jag håller på med, jag hoppas den blir bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR