Fredag

God eftermiddag!

Nu har jag äntligen tagit sprutan, tbc-vaccinet. Jag var helt cool-lugn när hon tog sprutan men sen, jääklar vad det sved! Haha. Men det gick bra. Jag åkte direkt från sjukhuset ner till pappa så han kunde åka iväg på jobbet. Jag och julius spelade wii,ritade,fäktades,spelade lite mer wii och sedan blev det lunch på Mcdonalds. Det var ju verkligen sådär att köra i det här vädret som vi har idag men det gick bra. Sedan kom pappa hem vid 2 och nu har jag precis kommit hem igen.

Jag och F ska inom en snart framtid fara iväg och handla lite till middagen, det är taco-fredag ikväll :) Fredagsmyyys. Jag ska nog tvinga honom att se idolfinalen också, eller jag ska se den iallafall, det är ju sista idolfinalen! Inte så roliga finalister men tänk, sista idol! Med tanke på vädret så blir det iallafall en mysig hemmakväll :)

Jag önskar er alla en bra fortsättning på dagen och en mysig kväll!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR