Lördag

Hej och godkväll,

Idag har vi varit på kalas igen, herregud det är fullproppat med kalas och födelsedagar denna månad! Idag var det F´s mormor som fyllde. först var vi på birsta och köpte en bukett blommor till henne sedan åkte vi dit och hela familjen isacson var där och vi åt smörgåstårta och sedan blev det fika med pepperkakor,chokladbollar och nån sorts mjuk-kaka. Vi åkte därifrån vid närmare 5tiden så det har inte blivit nån  middag idag.

Nu på kvälls kvisten har jag,f och danne kollat på Apollo 18 och käkat massa gotta. Filmen var sådär, inte den bästa jag sett.

Imorrn vet jag inte vad som händer, jag skulle gärna bli klar med julklapparna,men vi får se. Ha en bra fortsättning på den här kvällen!

Vi har en jätte gullig granne som kom och plingade på igår och gav mig denna! Dom är ju så fina när dom slår ut!

Har ju en i andra fönstret också





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR