Lördagnatt

Heejsan.

Vi har precis kommit hem ifrån mamma. Vi åkte dit efter vi hade käkat, ja det blev tacos! sällan :P. Mamma och jag pysslade lite med våra kransar och per och f stog i köket och bakade kakor ;) hehe. Sedan tog vi nån cider och spelade UNO, mamma vann som vanligt :P. Och nu som sagt är vi hemma igen.

Tidigare idag har jag varit med fia, vi strosade runt på birsta och ikea, kollade in rean, var som vanligt inte sådär fantastiskt mycket att hurra för men jag fick med mig en ram hem iallafall.

Igårkväll var vi mest bara hemma, vi skulle kolla på jägarna 2 med danne, pojkarna åkte och köpte paj som vi sedan tröck i oss till filmen, jag och f har ju redan sett den men danne hade inte och vi alla tyckte den var bra.. igen :P.

Imorrn är det söndag och sista advent, undrar om jag inte kan tjata till mig att vi ska köpa årets gran kanske ;) vi får se! Nu får jag väl ta och önska alla en god natt! :)

På tal om ramar kom jag på att jag inte har visat våran tavelvägg i vardagsrummet, Det ser lite ut på bild men det är ganska lagom många, kanske nån till.. men det är ju bara å fylla på där när man känner för det :) Ramen jag köpte idag är en likadan som den i mitten på bilden,den med 3st i, men den ska inte sitta här utan i sovrummet hade jag tänkt.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR