Måndag

Idag har jag hittills druckit 3 koppar te (förbannade mensvärken :P), den sista var nog mest varmt vatten eftersom jag använde samma tepåse ;P.

Idag har det ju varken snöat eller regnat, eller okej, några små snöflingor kom det väl. Så jag tog med embla på en lite längre promenad än vad hon har blivit van vid de senaste dagarna när det har regnat och varit slask-äckel på backen eller så har det varit snorhalt, idag var det bra så då slog vi till och gick en lite längre sväng.

Och imorse när jag hade klivit upp gick jag raka vägen till datan och skrev klart min del av grupp-rapporten. Så nu ska den vara färdig! En annan i min grupp skulle färdigställa den och skicka in den senare.

Vi såg bilar 2 igår, den var inte så bra. Första var mycket bättre! 2an var mycket mer "action", barnfilmer ska ju vara roliga! Alldeles för mycket action tyckte vi båda.

Nu tänkte jag önska er alla en trevlig fortsättning på dagen, jag ska nog spendera min kväll i soffan med en massa te ;p

Ramen jag köpte i lördags hänger nu ovanför tvn i sovrummet :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR