Måndag, annandag jul.

Hejsan!

Har ni haft en bra jul? Det har jag :)

På julafton vid 3-tiden åkte jag och brorsan ut och firade med pappa och gänget i njurunda. Där åt vi lite och öppnade julklappar och sebbe fick vara tomte på riktigt för första gången, bilder kommer ;). Sedan vid 18.30 åkte vi vidare hem till mamma. Där firade vi med mamma,per,morfar,sebbes desire och min F. Även där blev det massa godmat och julklapps öppning. Jag fick mycket fint av alla, visar en annan dag :) Vi åkte hem ifrån mamma och per vid 1-tiden på natten. När vi kom hem la vi oss i soffan och kollade på tv och gick och la oss vid 2.30 typ :p.

Igår var det juldagen och det brukar ju betyda party. Men först på dagen var jag och f bjudna på middag eller lunch som jag skulle vilja kalla det eftersom det var klockan 2 :P. Hem till f´s mormor och morfar iallafall och det blev julmat även där. Sedan på kvällen var det party uppe hos fia och vi hade trevligt, spelade en massa spel och surrade.

Annan dagen idag, vi var ut i birsta med danne och kollade in mellandagsrean. Men som vanligt hittade jag ingenting. Eller jo, jag köpte två små supersöta skålar eller vad man ska kalla dem. Och ja, det fick följa med en ny dammsugare också, f tyckte vi behövde en så han köpte en. Ja,våran som vi hade började bli trött så det var bra :) Sedan åkte vi hem och lämnade det vi hade köpt och hämtade embla och åkte hem till mamma och per för det var ju hockey :p Luleå - Modo, alltid lika roligt eftersom F håller på luleå och Per håller på modo. Ni ska se Per när han går igång på hockey :P. Luleå tog ju även hem segern ikväll så Per var inte så glad! Åt rester från julafton också.

Nu ligger jag i soffan och kollar på victoria secret fashion show och äter popcorn,godis och dricker cola! Hoppas ni mår bra och ha en bra kväll!

Bilder från julen kommer som sagt senare när jag lagt in dom på datan.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR