Måndag

Heej.

Idag har vi bara handledning på skolan, det är så där att vi går dit, lärarna frågar om det går bra? Ja,svarar alla. Har ni några frågor? Ibland nån enstaka fråga. annars säger vi Nej. Och sen går vi hem igen. Låter väl lite meningslöst men ibland ställer nån en bra fråga som man själv inte hade kommit på men som man ändå undrade över :P.

Pratade med min nya grupp om våran rapport vi ska skriva, vi delade upp den och jag fick såklart den jobbiga delen, resultat! Har fått ihop 1 sida snart, ska försöka få ihop ca 3sidor. Vi har precis 1 vecka på oss och skriva klart den och sedan redovisning med powerpoint!

Så idag har jag som sagt skrivit rapport och varit i skolan en stund. Efter jag och F hade ätit middag gick vi ut med embla på en liten promenad och nu har vi nyss kvällsfikat, blev en lussebulle, några pepparkakor och te!

Tror jag ska fylla på te-koppen och hämta några fler pepparkakor och fortsätta med rapporten. Ha en fin kväll!

Igår var det som sagt tredje advent och det betyder glögg för mig! :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR