Onsdag

Hej!

Jag är lite trött idag, jag satt uppe och pluggade till 2 inatt :P. Till slut kände jag hur tung ögonlocken blev och jag gick och la mig, kunde jag somna? Nej! Efter en stund somnade jag ändå.

Johanna har precis varit här och jag har hjälpt henne att framkalla massa bilder från hennes födelsedagsfest. Så nu blir det snart en promenad med embla och sedan fortsätta plugga, trots att jag satt uppe till 2 blev jag inte färdig :P, men dom där förbannade artiklarna tar sådan tid!

Igår var jag ju föresten i skolan mellan 13-16. Vi hade gästföreläsare, hon hette Sofie och hade alla möjliga diagnser kändes det som. Hon hade ADHD, svårt damp och tourettes syndrom. Hon hade väldigt mycket att berätta om sitt liv och hon var väldig rolig så det var en bra föreläsning :).

Ha en bra fortsättning på denna dag!

Nu är en av mina amaryllis på gång! 1 utslagen och 3 på gång på samma, sen kommer även fler skott längre ner! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR