onsdag

Godkväll!

Jag klarade mig igenom dagens examination, tjoho! Så nu var det jullov då. Som sagt har vi en webbtenta och läsa på till 11/1 men annars är det lugnt. Skolan börjar den 16/1!

När vi var klar på skolan, vid 12 tiden, så åkte jag hem och smetade på lite färg på utväxten, dock var håret "ganska inte tvättat" så färgen tog inte så jättebra men det blev bra ändå, blev inte sådär tok-mörkt som det brukar bli. Sedan diskade jag lite och sedan har jag suttit framför tvn och datan. Kunde ju lata mig lite extra när embla inte var hemma, hon var med f på jobbet eftersom jag inte visste hur länge jag skulle bli på skolan.

Och nu i kväll kollade jag på telefonen som jag hade glömt i jackfickan, jag hade fått ett sms om att mina glasögon hade kommit! Så jag blev ju jätte glad och tjoade till f som stog i duschen att glasögonen hade kommit.. "Då åker vi och hämtar dom!" tjoade han tillbaks :P Så vi for så fort han klev ur duschen, tur att birsta har super öppet nu inför ju för vi åkte ut vid 19.30 och hämtade dom :P. Dock är jag nog inte fullt nöjd, det ena glaset är lite för svagt! Och ska jag betala så mycket som jag gjorde ska jag fasen vara nöjd, så jag får nog pallra mig tillbaks och se vad dom kan göra.

Näe,nu ska jag fortsätta på min kopp te, har några pepparkakor liggandes här framför mig också ;) Ha det bra och sovgott!


Våran julgran igen, imorrn tänkte jag visa vad jag pysslade ihop hemma hos mamma i lördags.. den är superfin :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR