Onsdag

Hejsan.

Idag har jag haft min pojkvän hemma hela dagen, han är sjuk. Han vaknade vid halv 6 imorse och envisades om att han skulle prata med mig :P haha. bara för att han inte kunde somna! Men han kunde inte somna om så han la sig i soffan å kollade på tv och jag fick somna om ;).

Annars har jag sprungit upp och ner i tvättstugan på förmiddagen och sådär. Sedan kom danne och han och jag gjorde lussebullar medans F låg och kollade på film :P. Så nu är både danne och jonas här, jonas håller på å kollar på våra kalla element och sedan ska vi alla mumsa på nybakade lussebullar,pepparkakor och glögg :)

Måste även göra klart min rapport, haha inte riktigt klar än, skulle vilja ha några rader till på diskussions delen. Den ska skickas in om några timmar så förhoppningsvis får jag till en liten rad till kanske!

Ha nu en mysig kväll allihopa :)

Blev några påsar till frysen :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR