Onsdagkväll

Hejsan hoppsan.

Jag blir irriterad över att det är så halt ute! Fasen man kan ju inte gå riktigt! haha :P Ja,som ni förstår har jag varit ute och  halkat runt med embla idag. Tog även tag i nånting ganska tråkigt.. städade kylskåpet. Det var som sagt lagomt kul men behövdes.

Sen blev det korvstroganoff till middag och sedan var det hockey på tvn så jag passade på att gå ut med embla igen och sedan tog jag tag i ännu en tråkig sak, rensade garderoben i hallen! Det  behövdes verkligen kan jag säga! Sånt som vi inte vet vart vi ska ha det,det slänger vi in där, så där inne finns verkligen allt möjligt! Men inte nu, nu har jag rensat och fick ihop en hel påse,alltså typ ica påse, med skräp. Bra gjort! Har nyss fikat lite kvällsfika.

På nyår ska jag,f och danne käka middag med sebbe och desire. Vi har fått i uppgift att göra efterrätten så nu kollar jag runt för fullt efter något roligt recept, får se vad det blir, har inte kommit fram till något än. Efter middagen där vet jag inte vad vi ska göra, sebbe och desire ska på fest i stan hos några kompisar. Men vi tänkte iallafall åka och kolla på fyrverkerier nåntsans.

Godnatt och sovgott!

Här kommer några av mina julklappar..

Fick en ny berlock till mitt armband av mamma, hon tyckte den passade mig och ja, det tycker jag med, en drink! :)


Stolar! Haha jajemen, jag och f fick 6stycken gäststolar av hans mamma och pappa.

Fick bra påfyllning i kastull och pannor-skåpet. En vit stekpanna och 3 kastruller i olika storlekar.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR