Söndag - andra advent 2011

Men hej!

Dom senaste dagarna har det blivit dålig, inget alls till och med ;P. Men jag har haft fullt upp verkligen.

I fredag var jag och F ute hos hans syster och käkade middag och sedan kikade jag och hon på idol medans F åkte hem och kollade på film. Vi fixade lösnaglar på oss båda, käkade massa gotta och surrade. På lördag var jag ute hos henne igen till 11 och då åkte vi bort till svärföräldrarna och började fixa, det var ju nämligen 30års kalas på gång ;) F´s syster fyllde nämlingen 30år! Så vi fixade med alla smörgåstårtor och vanliga tårtor, och allt sådant. Jag var fotograf dagen till ära. Först kom ett gäng med släktingar vid 1tiden och det blev smörgåstårta,tårta och fika och sedan gick dom och då kom kompisarna till henne vid 5 och det blev smörgåstårta,tårta och fika! Sedan blev det en massa gotta, chips,popcorn,ostkrokar,godis och en massa cider och dooleys och ja.. förstå att jag fortfarande är mätt :P. Fick många fina bilder under dagen och hade en riktigt rolig kväll, har bland annat bild på när svärfar försöker stå på händer ;) hehe. Vid 1tiden sjutsade jag och F hem en av hennes kompisar sedan åkte vi hem och sov!

Idag var det dags för nästa kalas, F´s farmor fyllde år igår. Så vi var först upp till f´s farfar på hans nya hem och hade med en bit tårta från igår för han orkade inte komma på kalaset igår. Sedan hem till f´s farmor och en massa fika där. När vi var på väg därifrån ringde min bror och frågade om vi ville komma på fika ikväll! Jaa,sa vi då. Vi åkte dit vid halv 7, mamma och per var också där och vi satt alla fikade och surrade och hade trevligt och nu har vi nyss kommit hem därifrån.

Man kan säga att det har varit en väldigt familjig helg,väldigt kul! :) Och en jäkla massa godsaker! Men nu ska jag och f bara lata i soffan framför beck och sedan blir det sängen. Kollade på schemat förut och insåg att jag har en till hel ledig veckan framför mig :P men jag ska ta spruta nån dag här i veckan, minns inte vilken dag.

Ha nu en bra och mysig kväll! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR