Söndag - fjärde advent 2011

Då var det sista advent för detta år, idag blir det tyvärr ingen glögg! Buhuu :( Vi var ute och åkte förut men hade inget ärende till affären, sen när vi kom hem kom jag på att vi inte hade någon gllögg! Men jag orkade faktiskt inte åka iväg och köpa det så jag får vara utan, tråkigt men sant.

Vi var ute och åkte, var på birsta.. köpte julgran! Yes! :) Så nu är den uppe och fin är den :)

Annars har vi inte gjort så mycket. Käkade middag för en stund sedan och nu ska vi snart kolla på film, bilar 2! Vi har inte sett den än så hoppas den är bra :) Imorrn ska jag skriva en till grej till grupp-rapporten, jag är väldigt irriterad över denna rapport för det känns inte bra, den är inte färdig och den ska skickas in imorrn, i och för sig på natten mot tisdag men ändå! Men allt kan ju inte gå bra så det får väl bli den här då! Bajs-rapport! haha.

Aja, nu ska jag fixa lite gotta till filmen. Ha en mysig kväll!

Årets gran! :)




fia

hihi du fick granen tidigare iår ;)

Hanna

haha jaa,en hel dag tidigare! :D

Jennie ♥

så fin julgran :D


Blogg: http://jennsiii.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR