Söndag - tredje advent 2011

Ja,då var det 3dje advent då! Vi sov länge idag, vaknade vid 11.30! Vi tog en sväng på birsta,F köpte en julklapp och jag hittade ingen mer julklapp.. jag som ville bli klaaar! Sedan blev det en sväng på maxi som vanligt och handlade lite mat sedan hem igen. Gjorde kycklinglasagne och sallad till middag, gott! :)

Nu har jag tänt alla ljusen och bäddat ner mig under mysfilten i soffan och kollar på copycat singers, ganska dåligt men finns inget annat å titta på nu, Beck klockan 21 dock ;). Till filmen blir det glögg och en lussebulle, jag har druckit glögg varje advent det här året ;P Så jag tänkte inte vara nå sämre ikväll!

Imorrn har jag skola igen, en liten stund på eftermiddagen, handledning för gruppuppgiften.. kan behövas! Ha nu en mysig kväll och sov gott! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR